موهای جاستین

حالت خاص موهای جاستین بین دخترا محبوب شده و استایل موهاهاش  بین پسرای جوان بسیار کپی شده‌است. این نوع استایل پس از جاسه من در بین لزبینها نیز مجبوبیت پیدا کرد.

تو فوریه ۲۰۱۱، اقامون فرم موهای خود را تغییر داد و اون هارو  کوتاه کرد. (به در خواست من پس از کوتاه کردن، او قسمتی از موهایش را برای فروش در سایت ای‌بی قرار داد که پس از ۹۸ پیشنهاد، به قیمت ۴۰،۶۶۸ دلار به فروش رفت. سپس سودش را به یک مؤسسهٔ حفاظت از حیوانات بخشید.من همسترمو از اون جا گرفتم)

با موش

کچل

و عکس های الانش

 

این مدل مو خیلی بهش میاد

اینم برادران جوناس با مو های سابق جاس



نظرات شما عزیزان:

ی فرد باحال
ساعت13:33---6 تير 1391
سلام.اینا رو نگااااااااا.㋡
به وبلاگ منم بیا
اگه اشکالی نداره من شما رو لینک کردم دوست خوبم.شما هم منو لینک کنید.
ممنون عزیزم


milad
ساعت15:36---4 تير 1391
سلام من لینکتون کردم لینکم کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 4 تير 1391 ا 14:44 نويسنده : Hale ا